Novinky

12.06.2012 21:17

Konečně jsem se dostal k napsání pár řádků na webové stránky, občas fakt nestíhám...běhání po lese, tréninky, aportování, hrátky s Tobíkem a teď už i výlety ke koníkům kam jezdím Barčou a Tobiasem....občas nestíhám, jsem velmi zaměstnaný pes ;)

Musím doplnit výsledky z výstav, pár jsme jich ted s Barčou oběhli a trošku se nám i dařilo!

MVP Drážďany - V2, Res.VDH-CAC

KWP Jelenia Gora - V1, CWC, Nejlepší pes

V Polsku se velmi dařilo Doreen z MH, která s námi cestovala - V1, CWC, Nejlepší fena, BOB a BIG2, byl to vydařený výlet.

MVP Litoměřice - V4(třída šampionů) - poprvé jsem si zaběhal v kruhu s někým jiným než s Barčou, asi mě zmohla nervozita, ale děkuji Lucii Svobodové za     předvedení. Chtěl jsem se ještě vytáhnout a v soutěži páru jsem se o to více snažil a zadařilo se - Aladár a Artemis Danitty - NEJKRÁSNĚJŠÍ PÁR SOBOTY!!

SV Náměšť na Hané - V1,CAC

Počasí nestálo za nic, pořád nám pršelo, ale to nás neodradilo a dopadlo to pro nás moc dobře. Dostal jsem pěkné hodnocení, Barča bylo moc spokojená. Potkal jsem po dlouhé době ségru Ayieen, které se také dařilo, ve třídě otevřené V4/12!

To je snad vše, snad jsem nic nevynechal..... Za pár týdnů začínají prázdniny, které si hodlám užít, máme teď takovou malou výstavní pauzu;) bude se pilně připravovat na zkoušky, které se kvapem blíží, snad se zadaří, držte mi palce.AD