Pár novinek... ;)

30.08.2012 19:48

Po delší době opět aktualizace....

... prázdniny pomalu končí a tím u nás končí všechna legrace ;) opravdu makáme jak jen to jde, aby jsme brzy dosáhli vytouženého cíle, snad se nám to brzy podaří, jsme zase o malý krok blíže, ale stále nám jeden velký krok chybí....

Prázdniny jsem si opravdu užil, začátek července jsem strávil hlídáním babičky v Bechyni, kde jsme s páníkem Pepíkem pilně trénovali. Následoval týden se smečkou, to bylo príma, měl jsem sebou na dovolené pět psích kámošů do nepohody a ještě víc dvounohých kámošů, řádili jsme od rána do noci. I když nás tam bylo celkem 6 hafanů a ze začátku byly malé obavy, vše jsme zvládli na výbornou. Velkou radost jsem měl, když za námi dorazil i Tobík s Bárou a Honzíkem. Tobíček byl bohužel hodně nemocný a tak jsme nemohli řádit jako normálně, musel jsem jako velký brácha dohlížet, aby mu nikdo neublížil. A asi jsem byl opravdu hodný, protože mě čekala další dovolená a to s Barčou a Honzíkem. Vyrazili jsme do Trutnova, ubytováni jsme byli v pěkném kempu s velkým rybníkem a víkend jsme si opravdu užili. Vrcholem byl výlet na výstavu do Polska. Cestou jsme naložili Lucku s holkama a jelo se. Dařilo se mi - vyběhal jsem si CWC, Nejlepší pes!! Celá naše výprava byla úspěšná, všechny holky získaly BOBa, takže velká radost ;)

Po návratu domů jsme začali pořádně trénovat, jezdili jsme na výcvik k Evičce Hrabákové, opravdu jsme se nenudili.

Jako každý rok  jsme si vyjeli i letos na výstavu do Zákup. Jezdíme tam moc rádi, letos se i počasí umoudřilo a bylo příjemně, velký kruh mi udělal radost a já běhal až z toho byla Barča v šoku! Vyběhal jsem si V4/5. Potkali jsme se s Ayieenkou a její rodinkou, byl to příjemně strávený den a já jsem rád, že jsem potkal všechny kamarády.

25.8. 2012 jsem se s páníkem Pepíkem zúčastnil PZ, které nedopadly podle našich představ, ale my si to opravíme!

26.8.2012 jsme vyrazili na další zkoušky, tentokrát SZVP a ty jsme dokončili v I.cena 91b/100b - smečka měla obrovskou radost a já teda také!! :)

Teď pilně trénujeme na další zkoušky, které se rychle blíží, snad se lépe vyspím a vše bude v pořádku ;) uvidíme....

Brácha Tobík se konečně uzdravuje, už se těším až spolu zase budeme řádit. Včera nás potěšil pan doktor, Tobík už se může začít pomalu zatěžovat! Vše bude dobré, já to teda věděl od začátku, ale chvílema nám bylo úzko.... mějte se pěkně, AD ;)